خانه / مقالات رپورتاژ / رپورتاژ در scoop با دامین اتوریتی ۸۸

رپورتاژ در scoop با دامین اتوریتی ۸۸

رپورتاژ در scoop با دامین اتوریتی ۸۸

نکته : همانطور که در پست های قبلی اشاره کردیم همیشه خرید رپورتاژ راه حل نیست و نیاز هست در کنار خرید رپورتاژ بتوانید از سایت های معتبر با دامنه اتوریتی بالا لینک گرفته و کلمات کلیدی خود را در گوگل بالا بکشید.

همانطور که در مقالات قبلی اشاره کرده بودیم گرفتن لینک از وبسایت ها باید دقت شود که سایت دارای دامنه اتوریتی بالا و همچنین امکان ثبت لینک های فالو در آن باشد.

طبق تحقیقات بوجود امده لینک های فالو با تاثیر مستقیم در انتقال اعتبار به صفحه هدف باعث سئوی آن صفحه و افزایش رنک صفحه در گوگل میشود. ولی لینک های نوفالو هم علی رغم نداشتن این تاثیر مستقیم ،ولی با افزایش دامین اتوریتی سایت باعث افزایش قدرت ایندکس سایت در گوگل شده و همچنین قدرت سایت را از لحاظ دیده شدن در گوگل افزایش می دهد.

تجزیه و تحلیل ثبت رپورتاژ در scoop  :

رپورتاژ در scoop

نقاط قوت ثبت رپورتاژ در scoop :

۱- دارای دامین اتوریتی بسیار بالا                             domain authority  ۸۸

۲- دارای پیچ اتوریتی بالا                                              page authority 65

۳- دارای اسپم کور صفر

۴- تی ال دی این دامنه برای کشور ایتالیا می باشد .it

تعداد روت دامین یا تعداد سایت هایی که به این سایت لینک داده اند ۵۲۸ دامنه و در مجموع ۶۵۰۰ لینک !!!

نقاط ضعف ثبت رپورتاژ در scoop :

بک لینک ها بصورت نوفالو میباشند.

 

بررسی الکسای سایت scoop :

الکسای scoop

همانطور که مشاهده میکنید این سایت دارای الکسای جهانی ۳۶۰۰  بوده و جالب اینکه هندی ها بیشتر از این سایت استفاده میکنند

سایت scoop به دلیل پیچ اتوریتی و دامین اتوریتی بالا مکانی مناسب برای گرفتن لینک هدف شما میباشد .


اسرار نوشتن رپورتاژ آگهی :

– در نوشتن یک رپورتاژ آگهی موفق باید تبلیغات مخفی و بارز باشد بطوریکه بصورت زیرکانه خدمات و محصولات را در قالب خبر ارائه دهیم.

-بهترین رپورتاژ ،رپورتاژی است که بصورت غیر مستقیم هدف تبلیغاتی شمار را به مشتری و کاربر برساند.

-در نوشتن یک رپورتاژ آگهی مناسب باید در لابلای مطالب کلمات کلیدی خود را قرار دهیم تا باعث افزایش رتبه وبسایت در آن کلمه کلیدی باشد.

-در نوشتن یک رپورتاژ آگهی مناسب باید نکات مفید و کاربردی از محصول خود را ارائه دهیم و این باید بصورت غیر مستقیم باشد.

-در رپورتاژی مناسب باید توجه داشت که علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود با انتخاب کلمه کلیدی مناسب و هدفمند برای معرفی سایتتان به موتورهای جستجو مشتریان خود را افزایش دهید.

– ۲ هدف عمده از رپورتاژ آگهی اینست که :
۱- برندینگ و افزایش ترافیک در دنیای اینترنت
۲- افزایش رتبه وبسایت در گوگل

-رپورتاژ آگهی در حقیقت متنی است که نویسنده در آن به دنبال رسیدن به اهداف تبلیغاتی است که در داخل محتوا می تواند محصول خود را هایپر لینک کند.

-وقتی محتوای شما بصورت اخبار در یک وبسایت معتبر منتشر میشود باعث میشود که فرد بعنوان یک مطلب غیر تبلغاتی به سمت آن بیاید بنابراین نگارش متن رپورتاژ بسیار پر اهمیت می باشد.

-امروزه کاربران اینترنتی وقتی قصد خرید محصولی را دارند به دنبال کسب اطلاعات مفیدی در مورد آن محصول می باشند که اغلب به وبلاگ ها و وبسایت ها مراجعه میکنند پس ارائه اطلاعات مفید در مورد محصولتان در وبسایت های دیگر کمک به افزایش فروش محصولتان خواهد داشت.


ساخت اکانت و درج رپورتاژ در scoop :

به ادرس scoop.it بروید.

ثبت رپورتاژ در scoop

گزینه sign for free را زده و از طریق اکانت های خود در فیسبوک یا تویتر اقدام به ایجاد اکانت و ثبت رپورتاژ در scoop نمایید.


مقالات معتبر مزتبط :

 

درباره ی rezareportaj

همچنین ببینید

لینک سازی در وبلاگ ها با توجه به دامین اتوریتی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر ثابت

پشتیبانی