خانه / مقالات رپورتاژ / رپورتاژ در گوگل پلاس google plus با اتوریتی بالا

رپورتاژ در گوگل پلاس google plus با اتوریتی بالا

رپورتاژ در گوگل پلاس google plus با اتوریتی بالا :

رپورتاژ در مجموعه سایت های گوگل همواره سیگنال مثبت و مهمی در جهت ارتقا سایت هدف در این موتور جستجوگر بوده است.همواره سایت یک رپورتاژ در کنار خرید رپورتاژ ، کاربران را تشویق و توصیه به گرفتن بک لینک از طریق اقدام به درج رپورتاژ آگهی در وبسایت های معتبر با دامین اتوریتی بالا کرده است.

در لینک های زیر راجب به این نوع سایت ها بحث کرده ایم.

درج رپورتاژ در گوگل

درج رپورتاژ در scoop

ساخت بک لینک در یوتیوب youtube

در این مقاله راجب به گوگل پلاس صحبت خواهیم کرد.گوگل پلاس زیر مجموعه شرکت گوگل می باشد از سایت های اجتماعی (social sites) بوده و هدف از ایجاد این نوع سایت های به اشتراک گذاشتن محتوا با دیگران می باشد.

لینک هایی که از گوگل پلاس گرفته می شود در گوگل وبمستر ثبت می شوند و این نشان می دهد که چقدر این نوع لینک ها در فرایند سئو سایت تاثیر میگذارد.

لینک هایی که از گوگل پلاس گرفته می شود سیگنال ها و پالس های مثبتی هست که از طرف سایت شما به الگوریتم های گوگل ارسال میشود که این محتوا دارای ارزشی بالا و لایق قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل می باشد.بنابراین شوسیال سایت ها را فراموش نکنیم.


تجزیه و تحلیل سایت قبل اقدام به درج رپورتاژ در گوگل پلاس  google plus

درج رپورتاژ در گوگل پلاس google plus

یکبار دیگر به فرمول تاثیر گذاری لینک بیلدینگ سر میزنیم.

رپورتاژ آگهی – در سایتی با دامین اتوریتی بالا – و اسپم اسکور پایین – لینک های فالو – و دارای ترافیک خوب

سایت گوگل پلاس بدلیل اینکه از ساب دامین های سایت گوگل محسوب می شود بالطبع دارای دامین اتوریتی ۱۰۰ درصد گوگل می باشد.اما پیچ اتوریتی این شوسیال نشان می دهد که خود این ساب دامین چقدر محبود بوده که ۱۶ میلیون لینک از ۱۱۲ هزار دامنه دریافت کرده است و با اتوریتی ۹۷ قطعا یکی از سایت های بسیار معتبر در دنیا می باشد.

لینک هایی که در قسمت پروفایل گوگل پلاس و در قسمت شیر و اشتراک گذاری آن ثبت میکنید فالو بوده و تاثیر فراوانی در ارتقا کلمه کلیدی هدف شما در گوگل خواهد داشت.

اسپم اسکور ۲ از ۱۷ نشان دهنده ی پایین بودن ریسک ثبت یک لینک در این شوسیال می باشد. بنابراین با توجه به به موارد بالا حتما در گوگل پلاس اکانت ایجاد کرده و اقدام به ثبت رپورتاژ در گوگل پلاس نمایید.


آموزش ثبت لینک و رپورتاژ در گوگل پلاس googleplus :

حتما باید یک اکانت جیمیل gmail داشته باشید.

وارد اکانت جی میل خود شده و در گوگل عبارت گوگل پلاس را سرچ نمایید.

https://plus.google.com

وارد گوگل پلاس شده و روی about option یا تنظیمات درباره ما کلیک نمایید.

زمانیکه در about option کلیک کردید صفحه ای باز میشود که روی  Edit یا ویرایش کلیک می کنید.

در قسمت Introduction و Tagline در مورد خودتان و کسب و کارتان توضیح مینویسید.و ذخیره میکنید.

زمانیکه در Introduction متنی مینویسید روی عکس لینک کلیک کرده و ادرس وبسایت خود را بنویسید.و سپس ذخیره کنید.

بدین ترتیب شما توانستید در پروفایل گوگل پلاس خود یک بک لینک فالو بگیرید.

برای رپورتاژ در گوگل پلاس نیز کافی هست به قسمت نوشتن متن writting post مراجعه کرده و از قسمت لینک ، لینک پست خود را وارد کنید.

یا دکمه ی اشتراک گذاری در گوگل پلاس را در سایت خود فعال کرده و روی ان کلیک کنید تا محتوای شما در گوگل پلاستان ایجاد شود.

بک لینک در گوگل پلاس

همانطور که مشاهده میکنید لینک های گوگل پلاس در وبمستر ثبت شده اند.


اسرار رپورتاژ – درج رپورتاژ در گوگل پلاس

– در سایت خود حتما از دکمه های اشتراک گذاری گوگل پلاس استفاده کنید.وکابران را ترغیب و تشویق به اشتراک گذاری محتوای خود در گوگل پلاس نمایید.

– هر چقدر محتوای تولیدی و نوشته شده شما مهم و تاثیر گذار باشد قابلیت اشتراک گذاری ان محتوا بالا می رود.

– سعی کنید خودتان نیز هر محتوایی که در سایت بوجود می اورید را در گوگل پلاس خودتان یا سایتتان ثبت کنید.

– برای لینک های ایجاد شده در گوگل پلاستان نیز لینک سازی کرده و اعتبار ان را بالا ببرید.

– با توجه به مسائل مطرح شده حتما اقدام به درج لینک و رپورتاژ در گوگل پلاس تان بکنید.


در مورد رپورتاژ آگهی بیشتر بدانید :

– خرید رپورتاژ از سایت هایی با اعتبار بالا در نزد گوگل باعث افزایش اثر گذاری رپورتاژ میشود.

– الگوریتم های گوگل بر اساس موارد زیر رتبه وبسایت را افزایش می دهند ۱. دریافت لینک فالو  ۲.از مطالبی مرتبط  ۳.از وبسایتی با اتوریتی بالا.

– اتوریتی بالای ۴۰ در یک وبسایت ، فالو بودن لینک ها ، دائمی بودن مدت زمان لینک از عوامل تاثیر گذار رپورتاژ آگهی میباشد.

– همواره دریافت لینک از وب سایت های معتبر با اتوریتی بالا یکی از عوامل موثر در بهبود رتبه سایت در نزد گوگل بوده است .بطوریکه طبق پژوهش های انجام گرفته بک لینک بعد از تولید محتوای سبز و قبل از الگوریتم رنک برین از عوامل خیلی موثر در سئو میباشد.

– در تولید محتوا برای رپورتاژ باید حداکثر سعی شود ک مطلب بسیار کاربردی و مفید باشد.

قطعا رپورتاژ بهترین راهکار سئو و افایش رتبه وبسایت در گوگل خواهد بود ضمن اینکه به برندینگ و بازاریابی هم کمک خواهد نمود.

-در رپورتاژ    ۱-بهترین راهکار برای بهبود رتبه وبسایت می باشد  ۲-رپورتاژ در وبسایت های معتبر باعث افزایش رتبه وبسایت و همچنین برندینگ میشود.

۳- رپورتاژ در سایت مناسب باعث افزایش سئوی سایت ، افزایش ترافیک و افزایش رتبه شما در الکسا میشود ۴- رپورتاژ خبری شما را در گوگل بالا اورده و فروشتان را افزایش می دهد ۵- متن رپورتاژ فقط تبلیغات نیست و باید ارزش خواندن و اشتراک گذاری آن توسط کاربران لحاظ شود ۶-تیتر یک رپورتاژ مناسب همراستا با متنش باید جذاب و کلیک پذیر باشد  ۷- در محتوای رپورتاژ از عکس ها  – لینک ها و محتوای ویدئویی صوتی نیز استفاده گردد.

– در پروسه لینک بیلدینگ خود رپورتاژ در گوگل پلاس را از یاد نبرید.

 

درباره ی rezareportaj

همچنین ببینید

لینک سازی در وبلاگ ها با توجه به دامین اتوریتی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر ثابت

پشتیبانی